ULUBIONY KIOSK - PRZEJRZYJ I ZAMÓW WERSJA MOBILNA

Inspiracje / Wywiad

DCP Talents - Tomek Mąkolski [wywiad w DCP] Maciej Zieliński

2014-01-23
0 komentarzy
0
Facebook Google Wykop Twitter Pinterest
DCP Talents - Tomek Mąkolski [wywiad w DCP]
Młody, zdolny i chorobliwie ambitny. Ma 23 lata, i kilka poważnych zleceń na koncie. Ostatni rok był dla Niego czasem szybkiego rozwoju, kolejny – naszym zdaniem – będzie rokiem wielkich sukcesów!

PROfil

Tomek Mąkolski

  • Studiuje fotografię w Neue Schule fuer Fotografie w Berlinie.
  • Zaczynał w 2009 r. jako fotograf imprezowy. Teraz zajmuje się fotografią modową i komercyjną.
  • Uwielbia uwieczniać kobiety. W wymiarze prywatnym, samochody fascynują go od zawsze, dlatego chciał spróbować swoich sił przy współpracy z Rampem.
  • Jego blog został wyróżniony przez portal highsnobiety.com. Niedawno zrealizował też projekt z Levi's, opublikował też pierwszą okładkę w magazynie Street Mag.
  • Używa Canona EOS 5D Mark II z obiektywami Canon EF 24–70 mm. f/2,8L i Canon EF 50 mm f/1,8. Wiecej na www.makolski.tumblr.com

Przeważnie zaczynam od pytania o początki, ale tym razem zaczniemy od końca, czyli od ostatnich sukcesów. Chwaliłeś się ostatnio na Facebooku zleceniem reklamowym dla dużego klienta...

Tak, to będzie duża kampania, obejmująca outdoor i Internet. Wiąże mnie umowa o poufności i nie mogę zdradzić zbyt wielu szczegółów, ale pierwszy raz pracowałem aparatem średnioformatowym Phase One, miałem sporą ekipę: dwóch asystentów, czterech ludzi od światła – uznaję to za jakiś kamień milowy w mojej karierze. Powierzono mi sporą produkcję i, co najważniejsze, wyszło bardzo dobrze. To też pierwsze zlecenie powstającej właśnie agencji kreatywno-produkcyjnej Highnoon, więc presja była podwójna.

To pierwsze duże komercyjne zlecenie?

Tak naprawdę drugie, właśnie kończę projekt, który od maja realizowałem dla chyba największego producenta napojów gazowanych. Znów nie mogę powiedzieć więcej, ale pewnie łatwo się domyślić. To zdjęcia do kampanii obejmującej kilka krajów Europy Środkowej i wschodniej. Sam fakt, że agencja reklamowa zadzwoniła właśnie do mnie, uważam za sukces.

Masz jakieś podejrzenia, dlaczego zadzwonili właśnie do Ciebie?

Wydaje mi się, że zdjęcia, które publikuję na moim blogu odpowiadają popularnej teraz estetyce, szczególnie jeśli chodzi o Internet. Ludziom z branży po prostu to pasuje. Rozmawiam już z kolejnymi klientami, dostałem kilka zapytań, rozmawiamy właśnie o budżetach. Mam nadzieję, że wypalą z tego przynajmniej dwie duże kampanie.

Czyli lifestylowy charakter zdjęć to był strzał w dziesiątkę?

Ja generalnie w fotografi i bardziej skupiam się na pewnej estetyce, niż na opowiadaniu historii. Nie czuję się artystą, po prostu staram się kreować coś w dobrym stylu. Mam to szczęście, że fotografi a, którą się zajmuję to jest to, co teraz dobrze się sprzedaje.

Wywiad przeczytacie w lutowym wydaniu Digital Camera Polska!

Kup ten numer: Wydanie elektroniczne

Serwisy specjalne




Partnerzy

 

 

 

Digital Camera Polska
Wolisz pojedyncze numery?
Wydanie na tablet:
Tablet
App Store Google Play
Wydawca
AVT-Korporacja Sp. z o.o.

AVT Korporacja
Sp. z o.o.

ul. Leszczynowa 11
03-197 Warszawa

tel.: 22 257 84 99
fax.: 22 257 84 00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
avt.pl
ulubionykiosk.pl